loading...

فروش ایزوگام عایق مخصوص ساختمان در حیدر آباد کرج

فروش ایزوگام عایق مخصوص ساختمان در حیدر آباد کرج,فروش ایزوگام عایق مخصوص ساختمان در حیدر آباد کرج فصل مناسب برای ایزوگام:احتمالا شما هم شنیدید که تابستان فصل مناسبی برای ایزوگامه. اگر فصل تابستان رو برای نصب ایزوگام انتخاب کردید، می‌تونید از م

فروش ایزوگام عایق مخصوص ساختمان در حیدر آباد کرج

فصل مناسب برای ایزوگام:احتمالا شما هم شنیدید که تابستان فصل مناسبی برای ایزوگامه. اگر فصل تابستان رو برای نصب ایزوگام انتخاب کردید، می‌تونید از ماندگاری و عمر ایزوگام مطمئن باشید؛ اما این به این معنی نیست که در فصل‌های دیگه نمی‌شه ایزوگام کرد؛ در واقع نکته‌ای که اهمیت داره، آفتابی بودن هواست؛ هرچی سطحی رو که ایزوگام می‌کنیم خشک، گرم و تمیز باشه، ایزوگام بهتر چسبیده می‌شه و به اصطلاح طبله نمی‌کنه.
نحوه اجرا و نصب ایزوگام:علاوه بر کیفیت و مرغوبیت  که باعث دوام و طول عمر ایزوگام می شود،طریقه ی نصب و پیاده سازی صحیح آن نیز در طول عمر آن موثر می باشد که در صورتی که این موارد رعایت نشود ارزش خود را از دست داده و در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.برای نصب  و پیاده سازی باید از یک نصاب متخصص ماهر و کاردان که تمامی استانداردها را رعایت و اجرا کند و به نکات مهم نصب توجه نماید، استفاده نمود .

اولین اصلی که قبل از انجام هر اقدامی برای نصب ایزوگام باید در نظر بگیرید زیرسازی مناسب محل نصب می باشد.قبل از انجام ایزوگام باید سطح مورد نظر صاف و عاری از هرگونه ناهمواری باشد که معمولا برای این کار از قیر استفاده میکنند البته مواد دیگری نیز برای این منظور موجود می باشد اما روش رایج استفاده از قیر است،همچنین ترک های موجود روی سطح باید به روش های مختلفی که وجود دارد پوشانده شود(با استفاده از سیمان،خمیر ماستیک،استر یا درزگیر)برای قسمت هایی که آب عبور میکند (چاه،ناودان) در ابتدا باید عمل شیب گذاری انجام شود سپس اطراف محل مورد نظر دو لایه با قیر عایق بندی شود همچنین برای قسمت هایی که محل نصب کولر یا چیلر و از این دست دستگاه ها می باشد باید حتما با سیمان یا قیر یا پرایمر درزگیری و فیله کشی شوند.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرای میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

عایق ایزوگام

فروش ایزوگام عایق مخصوص ساختمان در حیدر آباد کرج

روش صحیح استفاده و نگهداری از ایزوگام:شرایط نگهداری و افزایش طول عمر ایزوگام:در نحوه ی استفاده از هر چیزی هرچقدر هم با کیفیت و مرغوب اگر کوتاهی کنید باعث کاهش طول عمرش می شود،ایزوگام هم از این قاعده مستثنی نیست.بعد از نصب باید نکات مربوط به نحوه ی نگهداری صحیح از آن را به خوبی رعایت کنید تا هزینه های بیشتری را بر گردن شما نگذارد برای مثال به این نکته توجه داشته باشید که راه آب ها مسدود نشوند تا آب روی سطح ایزوگام شده جمع شود و حتما در هنگام رفت و آمد در صورت امکان با یک کفش نرم یا دمپایی ابری تردد کنید تا صدمه ای به سطح آن وارد نشود. مراقب باشید اجسام تیز و فلزی روی ایزوگام باقی نمانند،همچنین دقت کنید که مصالح ساختمانی و خرده سنگ و سایر اجسامی که می‌توانند سطح ایزوگام را خراب و سوراخ کنند، روی آن باقی نماند.مراقب باشید مواد نفتی حلال مانند گازوئیل، نفت و بنزین روی ایزوگام ریخته نشود، چون موجب آسیب دیدن آن خواهد شد.در صورتی که قصد دارید روی ایزوگام را با کاشی یا سرامیک بپوشانید، پیش از شروع به کار کاشی‌کاری دیوارها، ایزوگام را با یک لایه سیمان نازک بپوشانید تا در هنگام کاشی‌کاری دیوارها، به آن آسیب وارد نشود.

نوع ایزوگام به کار رفته متناسب با مکان اجرای آن باشد:ایزوگام انواع مختلفی دارد که در مکان های مختلف از قبیل پشت بام،سرویس بهداشتی،کف آشپزخانه،سردخانه،استخر،پوشش لوله،سقف مرغداری،سقف سوله و … نوع خاصی از آن قابلیت نصب دارد و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1241
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 252
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 6,857
  • بازدید سال : 41,140
  • بازدید کلی : 346,984